Рекомендації щодо подолання труднощів виховання.
Характеристика труднощів
|
Рекомендації
|
Повільність (не встигає виконувати завдання, не одразу розуміє, повільно пише,
читає)
|
Рекомендується обстеження у
психоневролога, додаткові розвивальні заняття з розвитку пам'яті та уваги.
|
Погано
вчиться (труднощі у запам'ятовуванні,
недостатній словниковий запас, несформованість навчальних навичок)
|
Займатися розвитком дитини.
|
Труднощі
у читанні і письмі (поганий почерк, пропуски
літер, недописування, заміна тощо)
|
Причина – недорозвиток
мовлення.
Допомога логопеда.
Підтримка, похвала дитини.
|
Надмірна
рухливість (схильність до відволікання,
труднощі у концентрації, імпульсивність, порушення дисципліни)
|
Заняття дитини в спорті,
гуртковій роботі.
|
Емоційні
порушення (тривожність, замкненість,
боязкість, нерішучість, сором'язливість)
|
Доброзичливе ставлення,
підтримка. Підтримка активності й самостійності. Спілкування без залякування
і покарань. Консультація у фахівців.
|
Труднощі
в контактах (погані взаємини з однолітками
або відторгненість у групі)
|
Допомагати стати потрібним і
бажаним, сприяти дружбі з іншими дітьми. Давати можливість проявити себе.
|
Демонстративність (бажання
бути в центрі уваги)
|
Крім виховання «Я» в дитини,
звернути увагу на формування звичайних людських рис.
|