ВАС РАДО ВІТАЄ

ВИХОВАТЕЛЬ – МЕТОДИСТ

Торбанюк  Ольга Дмитрівна

Творче кредо: 

З дітьми якого б віку ви не працювали б, завжди пам’ятайте вічне і золоте правило педагога, що дитина - наш учитель, наш партнер, той, хто надихає, стимулює, веде в майбутнє, не дозволяє забути минуле.

Освіта:

Закінчила Київський славістичний університет  (філолог польської мови) та Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (магістр), (вихователь дошкільного виховання, інспектор з дошкільного виховання, вчитель-логопед).

Педагогічний стаж роботи - 9 років


ФУНКЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

Інформаційна:

Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів, підвищення кваліфікації педагогічного персоналу, підвищення якості педагогічного процесу, узагальнення позитивного досвіду педагогів, поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики, широке впровадження інформаційних технологій, встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність ЗДО.

 

Контрольно - діагностична:

Моніторинг якості педагогічного процесу, застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі стану освітньо-виховного процесу, аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу, узагальнення отриманих результатів.

 

Організаційна:

Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо, організація методичних об'єднань творчих груп та міні-проектів, організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня, організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами, направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.

 

Дослідницька:

Планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій, вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.

 

Комунікативна:

Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності, реалізація гуманістичної програми в педагогічній діяльності, встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу .

 

Виховна: (мотиваційно-стимулююча):

Стимулювання творчої діяльності педагогів, виявлення потенціалу педагогів, стимулювання підвищення професійної кваліфікації, мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.



To Top ↑