Впродовж усього дошкільного дитинства дуже важливо зробити для дітей цікавим те, що вони повинні запам'ятати. І завдання дорослих полягає не в тому, щоб діти запам'ятали якомога більше слів чи образів предметів, а щоб пам'ять дітей збагачувалась тими знаннями, які їм будуть потрібні в їхній подальшій діяльності, іграх, малюнках, бесідах.
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
Зінов'єва Інна Федорівна
Творче кредо:
Якщо ти байдужий до страждань інших,
ти не заслуговуєш називатися людиною.
(Сааді)
Закінчила Луганський національний університет ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Психологія», магістр.
Педагогічний стаж роботи - 31 рік.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗДО
- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
-
консультативна
допомога всім учасникам освітнього процесу;
-
корекційна робота з дітьми;
- допомога
дітям, які мають проблеми в поведінці, або які опинилися в складній життєвій
ситуації;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- психологічний супровід новоприбулих дітей;
- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку
до навчання у школі.
Шановні батьки! Мабуть настав той час, що нам необхідна розмова про порушення психіки дітей через комп’ютерні ігри. Вплив комп’ютерних ігор небезпечніший, ніж ми думаємо.
Пам'ятаєте мультфільм про Петрика Пяточкіна? А хто з нас у житті не зустрічав такого ж невгамовного та неслухняного бешкетника? Таких дітей зараз прийнято називати гіперактивними. Але спочатку спробуємо розібратися, чим відрізняється гіперактивна дитина від просто активної.
У людини як істоти суспільної мається своєрідна форма орієнтування - спрямованість на психічний вигляд іншої людини. Потреба «орієнтирів» в емоційному настрої інших людей і називається потребою в емоційному контакті.
- 1
- 2