ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

Зінов'єва Інна Федорівна


Творче кредо:
Якщо ти байдужий до страждань інших,
 

ти не заслуговуєш називатися людиною. 

(Сааді)

 Освіта: 

Закінчила Луганський національний університет ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Психологія», магістр.

 

Педагогічний стаж роботи - 31 рік.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗДО

-       проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

-       консультативна допомога всім учасникам освітнього процесу;

-       корекційна робота з дітьми;

-      допомога дітям, які мають проблеми в поведінці, або які опинилися в складній життєвій ситуації;

-       психологічний супровід обдарованих дітей;

-       психологічний супровід новоприбулих дітей;

-       визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.


21.03.2024 року в ЗДО в рамках програми «Збереження Ментального Здоров’я педагогів» було проведено захід «Мої ресурси». Практичний психолог провела діагностику емоційного вигорання педпрацівників та запронувала шляхи відновлення своїх сил.

докладніше

Фестиваль "Країна ЛЕГО"

Фестиваль "Країна ЛЕГО"

Творча зустріч команд старших груп: ЛЕГО поліцейських, ЛЕГО пожежників, швидкої ЛЕГО допомоги, команда порятунку ЛЕГО тварин.

докладніше

Психологічне розвантаження педагогів "Чарівний флораріум"

Психологічне розвантаження педагогів "Чарівний флораріум"

Підвищення професійної компетентності, формування орієнтації на збереження свого психічного здоров'я та здоров'я дітей закладу. Профілактика стресу в педагогів, тренування вмінь усвідомлювати свої почуття, досягати емоційної рівноваги.

докладніше

Булінг в дитячому садку — міф чи реальність

Булінг в дитячому садку — міф чи реальність

Чи замислювалися ви, де беруть витоки комплекс жертви або потреба агресії стосовно інших. Мало хто з батьків знає про булінг чи стикається з цим явищем в дитячому садку. Чому і як дитина дошкільного віку стає жертвою булінгу?

докладніше

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДИТИНИ ЧЕТВЕРТОГО РОКУ ЖИТТЯ

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДИТИНИ ЧЕТВЕРТОГО РОКУ ЖИТТЯ

Впродовж усього дошкільного дитинства дуже важливо зробити для дітей цікавим те, що вони повинні запам'ятати. І завдання дорослих полягає не в тому, щоб діти запам'ятали якомога більше слів чи образів предметів, а щоб пам'ять дітей збагачувалась тими знаннями, які їм будуть потрібні в їхній подальшій діяльності, іграх, малюнках, бесідах.

докладніше
To Top ↑